افزودنی های عجیبی که به قهوه اضافه می شوند

بسیاری از مردم برای تقویت طعم و مواد مغذی قهوه از مواد غیر معمول استفاده و به آن اضافه می کنند. این نوع افزودنیها برای کسانی که دوست دارند طعمهای متفاوت را تجربه کنند بسیار مناسب اند.

چند افزودنی عجیب که به قهوه اضافه می شوند

  1. کره

برای بسیاری از افراد اضافه کردن کره به قهوه تقریباً غیر ممکن است. اما امروزه برای تهیه قهوه بولت پروف حتماً باید به قهوهها کره اضافه کرد. اولین مرتبه این قهوه را برای افزایش قدرت کوهنوردان در تبت تهیه نمودند. در حال حاضر این نوع هم در خانه تهیه می شود و هم در کافی شاپها به فروش می رسد.

استفاده از کره حیوانی که در علفزارها چریده باشد، بهترین و با کیفیت ترین نوع کره برای تهیه بولت پروف است. برخی از افراد این قهوها را  هنگام صبح می نوشند تا برای مدت طولانی تری انرژی داشته باشند و کمتر گرسنه شوند. طعم این قهوها برای همه خوشایند نیست و ترجیح می دهند که آن را ساده با یک تکه تست و کره بنوشند.

  1. سفیده تخم مرغ و قهوه

سابقه استفاده از سفیده تخم مرغ در قهوهها به کشورهای اسکاندیناوی باز می گردد. یکی از دلایل استفاده از آن قابلیت دم کردن آن در حجم زیاد است. دلیل دیگر اضافه کردن سفیده تخم مرغ به قهوها، موجب بارزتر کردن و جدا نمودن طعم آب از آن است. این نوشیدنی رنگی کهربایی و طعمی خاص دارد و مملو از پروتئین بدون چربی است.

  1. نمک و قهوه

همه ما برای یکبار هم که شده به اشتباه نمک را به جای شکر در غذا ریخته ایم. معمولاً خاطره خوبی از این اتفاق نداریم. اما اگر فقط مقدار بسیار کمی نمک در همان غذا یا نوشیدنی بریزیم، طعم خوبی ایجاد می شود. افزودن نمک به قهوه تلخی آن را از بین می برد شیرینی آن بارزتر می کند.

استفاده از نمک در آن از نیروی دریایی آمریکا آغاز شد. دلیل استفاده از نمک در آن، طعم بسیار بد قهوه ای بود که به سربازان داده می شد. علاوه بر این در دوران وحشتناک جنگ می توانست الکترولیتهای بدن آنها را بازسازی کند.

  1. جوی دوسر

همه به جوی دوسر علاقه ندارند. اما برخی از افراد برای اینکه پوره جوی دوسر صبحانه طعم بهتری پیدا کند، به آن قهوه اضافه می کنند. اما ریختن جوی دوسر خام در آن سبک جدیدی است. گرمای آن، جوی دوسر را می پزد و با اضافه کردن کمی دارچین یا شکر می توان آن را به راحتی نوشید.

این روش میان راه پیمایان و یا کسانی که سفر می کنند بسیار متداول است، چون نیازی به حمل ظرف اضافه نخواهند داشت. مصرف روغن نارگیل امری بسیار متداول و عادی است.

  1. روغن نارگیل

روغن نارگیل طعم قهوها را بهتر می کند. علاوه بر این خواص و منافع زیادی نیز دارد. اگر مصرف کربوهیدرات را کاهش داده اید و یا می خواهید وزن کم کنید، یک قاشق روغن نارگیل به آن اضافه کنید تا سوخت و ساز بدنتان افزایش یابد و سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود. با مصرف این نوع انرژیتان افزایش میابد.


منبع perfectdailygrind
نظر بگذارید