با ماچا بدون تحمل سختی بدن را پاک سازی کنید

پیروی از دوره های رژیم سم زدایی بسیار دشوار است. معمولاً غذاها و یا نوشیدنی هایی که در این دوران تجویز می شوند زیاد دوست داشتنی نیستند. ماچا با وجود اسید آمینه، مواد مغذی سرشار و آنتی اکسیدان زیادش یکی از بهترین مواد برای سم زدائی است.

خوردن سوپ کلم بی مزه و نوشیدن آب به تنهایی و برای مدتی نسبتاً طولانی بسیار سخت است.

یا نوشیدن شربت ترکیبی فلفل تند، لیمو و عصاره افرا بسیار دشوار است و گاه باعث دلزدگی و تهوع می شود.

اما می توان بدون زجر کشیدن نیز از بدن سم زدایی نمود. این سم زدای قوی طعمی دلچسب داشته و ارزش امتحان کردن دارد.

کلروفیل

کلروفیل یکی از مهمترین سم زدایان است که در این چای فراوان یافت می شود. برگهای سبزی که برای تهیه این چای استفاده می شوند مملو از کلروفیلند.

کلروفیل در طبیعت نور خورشید را تبدیل به انرژی می نماید. در انسان این ماده با اهمیت سم زدایی می کند. علاوه بر آن موجب دفع فلزات سنگینی مانند سرب، جیوه و کادمیوم می گردد.

این ماده تمام این فلزات را در روده جارو کرده و خارج می نماید. خوبی این چای در آن است که نه تنها می توان آن را همیشه نوشید، بلکه می توان به عنوان سم زدا از آن استفاده کرد.

کافئین

در دوران سم زدایی معمولاً مصرف کافئین منع می شود. قطع کافئین نوعی سم زدایی است که البته برای افرادی که وابسته به آن هستند بسیار سخت است.

اگر چه ماچا نیز کافئین دارد، اما مقدار آن از قهوه، نوشابه و نوشیدنی های انرژی زا بسیار کمتر است.

برعکس کافئین نوشیدنیها و قهوه که بلافاصله در خون جذب می شود، کافئین ماچا به دلیل اسید آمینه زیاد به آهستگی آزاد می شود و در نتیجه به آرامی و دیرتر به خون وارد می شود.

با این روش عملکرد شما می توانید رفته رفته کافئین و وابستگیش را نیز رها کنید، البته بدون نشانه های ترک. پس قبل از اینکه به رژیهمای سخت سم زدائی روی آورید ماچا را امتحان کنید.


تیرینک در اینستاگرام

نظر بگذارید