بهترین زمان نوشیدن چای سبز

در سالهای اخیر نوشیدن چای سبز بسیار متداول شده است. این چای با منافع بالایی که دارد یکی از بهترین پاک کننده های بدن است که موجب کاهش وزن نیز می شود.

بسیاری از مردم در طول روز چای سبز می نوشند تا سرحال و با نشاط باشند. این چای حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان، اسید آمینه و آنزیم است.

سخنان زیادی تا کنون در مورد فواید آن گفته شده است که مهمترین آن وجود مقدار زیادی آنتی اکسیدان در آن است. این آنتی اکسیدانها مواد زائد بدن را دفع کرده و موجب کاهش وزن می گردند.

اما برای بهره بردن از منافع آن، چای باید در زمان خاصی نوشیده شود. با نوشیدن چای سبز در ساعات مختلف و بدون برنامه نمی توانید به نتیجه مطلوب برسید.

اگر چای را در زمان مناسب بنوشید، در طول روز احساس شادابی کرده و بدن خود را پاک سازی می نمائید.

بهترین زمان نوشیدن چای صبح است. پس از ورزش ابتدا یک صبحانه سالم مانند میوه جات و غلات میل کنید و سپس یک فنجان چای سبز بنوشید.

اگر چای سبز را بلافاصله پس از بیداری بنوشید، اسید معده را افزایش می دهد و علاوه بر آن به دلیل وجود کافئین و خاصیت ادرارآوری آن به کم آبی مبتلا می شوید. حتما قبل از نوشیدن چای یک صبحانه سالم بخورید.

چه زمانی نوشیدن چایسبز برای کاهش وزن مناسب است؟

معمولاً دو ساعت قبل از خواب بهترین زمان نوشیدن چای است. با این روش سوخت و ساز بدن افزایش می یابد و در هنگام خواب چربیهای بدن شروع به سوختن می نمایند و هنگامی که از خواب بیدار می شوید احساس بهتری خواهید کرد.

نوشیدن آن نیم ساعت قبل از ورزش موجب افزایش انرژی در بدن می شود. ذهن و روحتان شاداب شده و چربی سوزی بیشتری انجام می گیرد.

بسیاری از مردم تمایل به نوشیدن چایسبز پس از غذا دارند، اما این کار موجب می شود تا دستگاه گوارش به راحتی نتواند وظیفه خود را انجام دهد. در نتیجه بهتر است که 45 دقیقه قبل و یا بعد از غدا چای بنوشید.

اگر می خواهید چای سبز بنوشید و از منافع آن بهره مند شوید الان زمان آن است.


تیرینک در اینستاگرام

نظر بگذارید