بهترین هدیه برای علاقه مندان به نوشیدن قهوه

بسیاری از مردم به نوشیدن قهوه علاقه زیادی دارند. خرید یک هدیه مناسب برای این افراد به دلیل علاقه شان به یک قهوه با کیفیت و خوب دم کشیده، کمی دشوار است. در مورد تهیه هدیه برای افرادی که به قهوه دارند، حتی کارشناسان نیز دست بکار شده تا بهترین هدیه را معرفی کنند. با این مقاله از مجله تیرینک همراه باشید.

بهترین هدیه ها برای علاقمندان به نوشیدن قهوه کدامند؟

1. ماگ های زیبا و براق

برای این افراد چه به دنبال سادگی باشند و چه تجملات را ترجیح دهند، ماگهای زیبایی در بازار موجود است. معمولاً ماگهای سرامیکی بخصوص ماگهای ژاپنی زیبایی خاصی دارند و برای هدیه دادن بسیار مناسبند. این ماگها در اندازه ها و رنگهای مختلف به فروش می رسند و یکی از محاسن آنها قابلیت شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی است.

ماگ-سرامیکی

 

2. ماگ های هوشمند

بسیاری از این ماگها قابل شستشو با دست هستند و لایه استیل آنها قهوه را بین 120 تا 145 درجه فارنهایت گرم نگه می دارد. بسیاری از این ماگها دارای تنظیم کننده دما هستند و می توانند قهوه را برای نیم ساعت تا یک ساعت گرم نگه دارند.

ماگ-هدیه

3. ماگهای سفری

این ماگها در دو مدل و در رنگهای زیبا در بازار به فروش می رسند. قیمت آنها کمی گران است، اما ارزش خریدن دارند. یک مدل آن مخصوص اسپرسو است و دارای محفظه کوچکتری است. عایق بندی بدنه به گونه ایست که می تواند قهوه را برای چند ساعت حتی در هوای سرد، گرم نگه دارد. سرپوش (در) آن مکانیزم خاصی دارد و مانع نشت قهوه به بیرون می شود.

ماگ سفری

4. ماگ مخصوص اسپرسو

این ماگ ظریف و کوچک دارای رنگبندی متنوعی است و می تواند 3 اونس قهوه را در خود جای دهد. این هدیه برای علاقه مندان به اسپرسو بسیار مناسب و جالب است.

ماگ مخصوص اسپرسو

5. لیوانهای شیشه ای دو جداره

سرد شدن سریع قهوه داغ و یا گرم شدن قهوه سرد، برای علاقه مندان به قهوه بسیار آزار دهند است. لیوانهای دوجداره که از شیشه بوروسیلیکات درست می شوند، برای حفظ دمای قهوه ( کمی بیشتر از حد معمول) بسیار مناسبند. این لیوانها را می توان در ماشین ظرفشوئی شست و می توان آنها را در فر، ماکروفر و فریزر قرار داد. علاوه بر این، لیوانهای دوجداره بسیار شکیل و زیبا هستند.

لیوان شیشه ای دوجداره

6. قهوه ساز (پوراُوِر) قابل حمل

برای کسانی که همیشه در سفر و رفت و آمد هستند، این قهوه ساز بسیار کاربردی است. این قهوه ساز دارای گرایندر سرامیکی، فیلتر استیل، کتری، لیوان و در پوش است، که یکپارچه اند. وزن آن بسیار کم است و به راحتی قابل حمل است. با این قهوه ساز کوچک می توان قهوه بسیار مطبوعی دم کرد.

قهوه ساز پور اور

7. کتری قابل استفاده روی شعله

این کتری زیبا و کوچک نوعی کتری لعابی است که بسیار ظریف و قابل استفاده روی شعله است. لوله ظریف و بلندی دارد که حتی می توان با آن گلدانها را آبیاری کرد.

کتری هدیه

8. قهوه ساز دریپ

این قهوه ساز تک نفره بسیار کاربردی است و قهوه خوبی دم می کند. این قهوه ساز در جنسهای شیشه ای، سرامیکی و استیل در بازار به فروش می رسند. فقط کافی است که آن را روی فنجان قرار داده و قهوه دم کنید.

قهوه ساز دریپ

9. نوع دیگری قهوه ساز پوراُوِر

این قهوه ساز می تواند در یک بار استفاده، 6 فنجان قهوه تهیه کند. ظاهری زیبا و شیشه ای دارد که به آشپزخانه زیبایی خاصی می دهد. ظاهر ساده آن بسیار شکیل و دوست داشتنی است.

قهوه ساز پور اور 2

10. کتری برقی

این کتری دارای تنظیم کننده دماست و می تواند دمائی بین 140 تا 212 درجه فارنهایت ایجاد کند. پس از تنظیم دما به مدت 30 دقیقه دما را در درجه دلخواه شما نگه می دارد.

کتری برقی

11. قهوه ساز کُلدبرو (دم کردن به روش سرد)

این هدیه برای کسانی که به قهوه سرد دم شده علاقه دارند، بسیار مناسب است. در این دستگاه قهوه گرایند شده برای چند ساعت خوب خیس خورده و قهوه ای با طعم ملایمتر، با تلخی و مزه اسیدی کمتری دم می کند. عطر قهوه ای که با این دستگاه دم می شود بسیار بهتر و بارزتر است.

قهوه‌ساز کلد برو

12. قهوه ساز موکا پات

این دستگاه با کمک شعله اجاق، قهوه دم می کند. قهوه ای که با آن دم می شود، بسیار نزدیک به اسپرسو است. این دستگاه ظاهری زیبا دارد و به راحتی شستشو می شود.

قهوه ساز موکاپات

13. قهوه ساز دریپ خانگی زیبا

این قهوه ساز را می توان به دلیل ظاهر قشنگش روی پیشخوان آشپزخانه قرار داده و استفاده کرد. استفاده از آن بسیار ساده است و در یک بار، 10 فنجان قهوه دم می کند. این قهوه ساز در رنگهای استیل (نقره ای)، سفید، سیاه و خاکستری در بازار به فروش می رسد.

قهوه ساز دریپ خانگی

14. قهوه‌ساز کوچک و قابل حمل و استفاده در راه

این قهوه ساز ساده را می توان در هر جا استفاده کرد. تنها چیزی که احتیاج دارد، قهوه گرایند شده و آب داغ است. این قهوه ساز به همراه فیلتر، اسکوپ اندازه گیری و میله چوبی یا استیل برای بهم زدن، در یک محفظه قرار می گیرد و بسیار سبک است.

ایروپرس کوچک

15. لوازم جانبی

• جای شیر (شیرخوری) با اشکال مختلف
• محفظه نگهداری فیلتر یکبار مصرف (شبیه جای دستمال سفره)
• قاشق های زیبا
• گرایندر دستی
• ترازو
• کف ساز
• محفظه نگهداری قهوه
• وارمر (گرم نگهدارنده)


منبع nytimes
نظر بگذارید