نوشیدنی برای کاهش وزن و از بین بردن چربی شکم – بخش دوم

گیاهان بسیاری در طبیعت هستند که می توانند سوخت و ساز بدن شما را بالا ببرند و باعث چربی سوزی شما شوند. و هم چنین انواع نوشیدنی ها به دلیل کالری بسیار کمی که دارند می توانند شما را در کاهش وزن یاری کنند. حال در این مقاله 6 نوشیدنی برای لاغری و از بین بردن چربی شکم را به شما آموزش می دهیم.

چای اولانگ

اولانگ، چای سنتی چینی می باشد که از لحاظ اکسیده شدن بین چای سبز و چای سیاه  قرار می گیرد. تحقیقات بسیار نشان می دهد چای اولانگ به افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی شما کمک می کند. هم چنین چای اولانگ میزان انرژی مصرفی شما را بالا می برد در نتیجه باعث سوختن کالری می شود.

چای سفید

چای سفید دارای طعم خاص و بسیار متفاوت از دیگر چای ها می باشد و طعمی ملایم و شیرین دارد. چای سفید هم مانند چای سبز  دارای مقدار قابل توجهی کاتچین ها می باشد که باعث کاهش وزن و چربی سوزی شما می شود.

کاتچین ها آنتی اکسیدان های طبیعی یک گیاه می باشند که در چای سفید و سبز مقدار بیشتری از آن نسبت به چای سیاه یافت می شود کاتچین ها در مهار کردن رادیکال های آزاد نقش بسیار مهمی دارند و در پیشگیری بیماری های مزمن از جمله سرطان موثرند

دمنوش ها

دمنوش به گیاهان میوه ها و ادویه های دم کشیده شده در آب جوش گفته می شود. این نوشیدنی با چای سنتی تفاوت هایی دارد زیرا معمولا فاقد کافئین هستند. گیاهانی از جمله زنجبیل و رویبوس و چای سبز می توانند سوخت و ساز بدن شما را بالا ببرند و باعث چربی سوزی شما شوند. و هم چنین انواع دمنوش ها به دلیل کالری بسیار کمی که دارند می توانند شما را در کاهش وزن یاری کنند.


کانال تلگرام تیرینک

نظر بگذارید