18 شغل خانگی پر درآمد، با ساعت کاری دلخواه و تفریحی برای مادران

چقدر برای یک مادر لذت بخش می شود اگر بتواند تمام روز را در کنار فرزندانش بوده و از بودن با آنها خوشحال و راضی باشد. چقدر بهتر می شد اگر می توانست در کنار بودن با آنها شغل مناسب و تفریحی با در آمد خوب داشته باشد. آنقدر این مسأله جذاب است که گاه غیر ممکن به نظر می رسد.

خوشبختانه امروزه افراد زیادی در خانه مشغول به کارند که درصد بالایی از این گروه را مادران تشکیل می دهند. شاید داشتن شغل در کنار تربیت و پرورش کودک کمی سخت به نظر آید اما غیرممکن نیست. انتخاب یک شغل مناسب با ساعت کاری و مسئولیت مناسب با شرایط زندگی یک مادر می تواند بسیار سازنده باشد.

مشاغل متعددی وجود دارند که می توان با حداقل زمان و کار برایتان درآمد ایجاد کنند.

مادرانی که اجتماعی بوده و روابط عمومی خوبی دارند

  1. مشاور شبکه های اجتماعی

از ساعاتی که در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام  و یا توییتر می گذرانیم می توانیم به شکل مفید استفاده کنیم. امروزه شبکه های اجتماعی در تبلیغات و روابط عمومی شرکتهای مختلف صنعتی نقش مهمی را ایفا می کنند. اگر در استفاده از شبکه های اجتماعی فردی توانمند هستید می تواند این توانائی را در تجارت و کار استفاده کرده و کسب درآمد نمائید.

  1. مراقبت از کودک

آیا دوست دارید در خانه بمانید و از فرزندانتان نگهداری کنید؟ یکی از بهترین گزینه ها پذیرش کودکان دیگران برای مراقبت در کنار کودکان خود است. بسیاری از والدین شاغل هستند و به دنبال فردی مطمئن و امین برای نگهداری کودکان خود هستند.

این شغل درآمد بالائی دارد. شما می توانید در کنار نگهداری از فرزندان خود از کودکان دیگر نیز نگهداری کنید و نه تنها از وجودشان شاد و سرحال شوید، بلکه درآمد زیادی نیز داشته باشید.

با در نظر گرفتن قوانین مراقبت از کودک می توانید مهد کوچک خانگی تأسیس کنید. مطمئن باشید که اولین مشتریهای شما همسایه ها و اقوامتان خواهند بود.

  1. کارمند مجازی

اگر دوست دارید کاری اداری داشته باشید می توانید کارمند مجازی شوید. در یک اداره مشاغل مختلفی وجود دارد که می توانید یکی را انتخاب کرده و به آن مشغول شوید.

تعیین وقت ملاقات، وارد کردن اطلاعات، سازماندهی به گزارشات، مشاور شبکه های اجتماعی و ویرایش از جمله مشاغل اداری هستند که می توان در خانه انجام داد. تماس با بلاگرها، شرکتهای آنلاین و وب سایت ها بهترین روش برای پیدا کردن این نوع شغل است.

  1. نگهداری از حیوانات خانگی

آیا وقت گذرانی با حیوانات را دوست دارید؟ یکی از کارهایی که در کشورهای غربی مشتریان زیادی دارد، گرداندن و راهپیمایی سگهاست. بسیاری از افراد که شاغل هستند و حیوان خانگی نیز دارند، معمولاً زمان کافی برای رسیدگی و گرداندن حیوانات خود ندارند.

گذراندن وقت با حیوانات هم برای خودتان و هم کودکانتان لذت بخش است. شما می توانید بدون خرید و یا پذیرش یک حیوان خانگی از مهربانی و شیطنت آنها بهره مند شوید.

  1. اجاره وسایل کودک

بسیاری از مادران هنگام سفر برخی از وسایل لازم کودک را به همراه نمی برند. وسایلی مانند تختخواب، کالسکه، صندلی ماشین، تاب و صندلی مخصوص غذا با وجود اینکه بسیار ضروری هستند به دلیل حجم زیاد معمولاً در سفر ها از وسایل حذف می شوند. شما می توانید اینگونه وسایل را به مادران در سفر اجاره دهید.

  1. انجام کارهای روزمره

اگر از جمله مادرانی هستید که دوست دارند زمانی را با فرزندانشان خارج از خانه بگذرانند این شغل بسیار برایتان مناسب است. هنگامی که برای خرید از خانه خارج می شوید می توانید برای دوستان و همسایه های خود نیز خرید کرده و درآمدی برای خود ایجاد کنید.

خیلی از کارهای دیگر نیز در خانه وجود دارند که می توانید در انجام آنها به دوستان و اقوام کمک کنید. بطور مثال شما می توانید در چیدمان خانه کمک کنید و حقوق بگیرید.

  1. استایلیست آنلاین

آیا به مد علاقه دارید؟ آیا دوستان شما نوع لباستان و انتخاب مدل آن را تحسین می کنند؟ اگر پاسختان مثبت است این شغل برایتان بسیار مناسب و درآمدزاست. توانائی شما در این امر موجب جذب شما توسط شرکتهای تولید لباس می شود.

با این شغل هم کاری را که دوست دارید انجام می دهید، هم به دیگران در انتخاب لباس کمک می کنید و هم درآمد خواهید داشت.

مادرانی با روحیه معلمی

  1. معلم خصوصی

مادران یک معلم مادرزادند. آنها به کودکان خود کمک می کنند تا مطالب و مفاهیم جدید را فراگیرند. شما می توانید این هدیة خدادادی را با کودکان دیگر نیز شریک شوید.

هر چه سطح تحصیلاتتان بالاتر باشد بهتر می تواند در یک رشته خاص تمرکز پیدا کرده و درآمد بیشتری برای خود کسب کنید. سن کودکانی که باید آموزش دهید متفاوت است. شما می توانید از دروس ابتدائی تا پایان دبیرستان را به صورت آنلاین آموزش دهید.

  1. آموزش زبان انگلیسی

اگر به زبان انگلیسی آشنایی کامل دارید می توانید از مهارتتان کسب درآمد نمائید. زبان انگلیسی زبانی جهانی است و افراد زیادی تمایل به یادگیری آن دارند. مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن از نیازهای با ارزش در تمام کارهایی است که به نوعی به زبان انگلیسی وابسته اند.

افرادی که پرداخت هزینه کلاسهای خصوصی برایشان سنگین است و یا زمان رفتن به کلاس زبان را ندارند ترجیح می دهند آنلاین زبان را فراگیرند. این شغل می تواند برای شما درآمد خوبی داشته باشد.

  1. نویسنده آزاد

برخی از مادران استعداد نویسندگی دارند. این مادران می توانند از این استعداد در کسب درآمد استفاده نمایند. بسته به کیفیت کارشان می توانند در بسیاری از موارد درآمد بسیار بالائی داشته باشند.

بسیاری از بلاگها، وب سایتها و مجلات به دنبال کسانی هستند که بتواند خواسته آنها را با کلمات ابراز نماید. موضوعاتی که می توان در موردشان نوشت بینهایت است و شما می توانید با خلاقیت و مهارت نوشتاری خود این موضوعات را بنویسند.

  1. بلاگر

همانطور که می دانید یک بلاگر دانسته ها، گزارشات و تحقیقات خود را به مخاطب ارائه می دهد. دستور پخت غذا، مد، مراقبت از کودکان، اتفاقات روزانه و بسیاری از موضوعات در حیطه کار بلاگرها قرار دارد.

بلاگری یکی از کارهایی است که ضرب الاجل، ساعت کار مشخص و یا موضوع یا رشته از پیش تعیین شده ندارد. بسیاری از مادران اطلاعات و تجربیات خود در مورد نگهداری کودک را انتخاب کرده و به مادران دیگر ارائه می دهند.

از روش بلاگری می توان کسب درآمد نمود اما نیاز به زمان و پشتکار دارد. این کار می تواند سکوئی برای ایجاد خلاقیت و اظهار نظرهایتان باشد.

  1. مترجمی

اگر با زبان دومی آشنایی کامل دارید مترجمی یکی از بهترین مشاغل است. مترجمی نه تنها به دلیل توانایی شما درآمدزاست بلکه می تواند دانسته های شما را محفوظ نگهدارد.

با ترجمه شما می توانید اطلاعات خود را به روز کرده و اطلاعات گذشته خود را مرور نمائید. بسیاری از شرکتهای صنعتی نیاز مبرمی به مترجم برای ترجمه اسناد و اطلاعات روز دارند که مادران می توانند به راحتی در خانه قابل اجراست.

  1. طراح گرافیکی

هر وب سایت در اینترنت نیاز به طرح گرافیکی دارد تا بسیار منحصر به فرد و تخصصی به نظر بیاید. چه با طراحی گرافیکی آشنائی داشته باشید و چه تازه شروع به یادگیری کرده باشید باید بدانید که به راحتی می توانید برای خود شغلی پیدا کنید.

برای خود و با طرح خود یک وب سایت درست کنید تا بتوانید مهارت خود را به خواستاران ارائه دهید. طراحی وب سایتهای آزاد می تواند به عنوان یک سابقه کاری در رزومه شما قرار گیرد.

  1. عکاسی

اگر چه امروزه همه به دلیل داشتن تلفنهای هوشمند دسترسی به دوربینهای با کیفیت دارند اما هنوز هم بسیاری از شرکتها نیاز به عکاس دارند. برای مراسم عروسی، عکسهای پورتره و کودکان همه به دنبال عکاسان حرفه ای هستند.

اینگونه عکاسی ها معمولاً دستمزد بالائی هم دارند. داشتن عکسهای متفاوت و بدون موضوع نیز می تواند پول ساز باشد، چون بسیاری از وب سایتها و بلاگها از خریداران عمدة این عکسها هستند.

  1. صنایع دستی

حتماً در مورد سایت اِتسی شنیده اید. در این سایت لوازم دست ساز خرید و فروش می شود. اگر به ساخت صنایع دستی دارید با کمی خلاقیت می توانید وسایلی بسازید که به فروش برسند. این کار بسیار پر درآمد است. لوازم دکوری منزل، جواهرات، لباس، اسباب بازی و لوازم مورد نیاز کودکان از جمله هنرهای دستی هستند که می توان در خانه تهیه کرد و آنلاین به فروش رساند

 مادرانی با تحصیلات بالا

  1. پشتیبانی آی تی

اگر مدرک در پشتیبانی فنی، تعمیر، نصب، شبکه، نرم افزار، رفع اشکال و یا دیگر موضوعات مربوط به آی تی دارید، بدانید که بهترین موقعیت در پیدا کردن کار از راه دور را دازید. بسیاری از شرکتها ترجیح می دهند با متخصصین از راه دور کار کنند. این نوع مشاغل درآمد زیادی دارند.

  1. مشاور

بسیاری از شرکتها نیاز زیادی به مشاور در زمینه هائی مانند پزشکی، خدمات اجتماعی، اجرا، مالی، مارکتینگ، آی تی و منابع انسانی دارند.

شما می توانید با مدرک تحصیلی و یا سابقه شغلی خود جذب این شرکتها شوید. این مشاغل چه برای کوته مدت و یا دراز مدت را می توانید به راحتی پیدا نمائید. نقطه قوت این نوع مشاغل برخورداری از ساعت کاری آزاد است.

  1. آمار گیر

آیا می دانید به چه کسی آمارگیر می گویند؟ در گذشته یک آمارگیر با تحلیل آمارها می توانست خطرات احتمالی و یا حق بیمه را برای شرکتهای بیمه محاسبه کند.

اما امروزه آمارگیری بسیاری از اطلاعاتی را که می توان از طریق داده کاوی و یا پیش بینی های اقتصادی محاسبه کرد تحت پوشش قرار می دهد. اگر مدرک ریاضی، مالی و یا آمار دارید به راحتی می توانید شغل آمارگیری را انتخاب کرده و کسب درآمد کنید.


تیرینک در اینستاگرام

نظر بگذارید