با نوشیدنی مورد علاقت سفرتو هیجان انگیز کن!

سفر کردن یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی برای هر کسی می باشد و راهی است برای دیدن مکان های مختلف دنیا و شناخت آن ها. مدت زمانی که سفر می کنید اهمیت چندانی ندارد بلکه مهم این است برای مدتی هم که شده از زندگی عادی خود دور شوید، همین امر باعث می شود انرژی زیادی دریافت کنید. شاید شما روزانه از نوشیدنی خاصی استفاده کنید و یا نوشیدن نوعی عادت برای شما باشد. خواه این نوشیدنی اسپرسو باشد یا یک دمنوش هیجان انگیز و یا حتی یک چای تازه دم! اگر شما جزو این دسته از افراد باشید همراه داشتن نوشیدنی مورد نظرتان هنگام سفر می تواند لذت آن را چندین برابر کند اما شاید فکر کنید این کار دردسر های زیادی داشته باشد و دست و پایتان را در سفر بگیرد!

حال ما در این مقاله چند راه آسان و سریع را به شما پیشنهاد می کنیم تا بدون هیچ دردسری نوشیدنی مورد علاقه خود را تازه تازه تهیه و نوش جان کنید.

  • فلاسک Alfi

این محصول پر طرفدار الفی می تواند تا چندین ساعت نوشیدنی مورد علاقه تان را چه سرد باشد چه گرم بدون هیچ تغییری در دمای آن نگهداری کند.

طراحی دسته ی فلاسک های الفی طوری است که می توانید به آسانی آن را حمل کنید، می توانید هنگام سفر کردن و پیک نیک هایتان به همراه دوستان و خانواده تان و یا حتی زمانی که تنها هستید همراه خود ببرید و از نوشیدنیتان نهایت لذت را ببرید!

رنگ بندی خاص و منحصر به فرد فلاسک های الفی مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد.

  • فلاسک جاینت تانک lock & lock

پیش از شروع یک سفر و بودن در طبیعت و یا کوه نوردی حتما به این فکر کرده اید که چگونه نوشیدنی مورد علاقه تان را به همان گرمی یا سردی که دوست دارید همراه خود داشته باشید تا لذت بیشتری ببرید.

فلاسک های جاینت لاک اند لاک با طراحی جذاب و حرفه ای خود کار شما را آسان کرده است.

با طراحی بندی مقاوم و داشتن لیوانی بر روی آن می توانید به راحتی آن را حمل کنید و نگران برداشتن لوازم اضافی نباشید.

  • پودر قهوه ساتی

زمانی که به سفر می روید و یا هنگامی که مشغول رانندگی در جاده ها هستید یک قهوه خوب و اصیل می تواند خستگی شما را در کند و انرژی شما را برای لذت بردن هر چه بیشتر از سفرتان بیشتر کند.

پودر قهوه ساتی در طعم های خاص و متنوع برای هر ذائقه ای مناسب است. پودر قهوه ساتی مناسب برای همه ی قهوه ساز ها است.

هیجان نوشیدن یک قهوه ی جذاب و دل نشین را هنگام سفر از دست ندهید!

  • دمنوش و جا دمنوشی

لذت نوشیدن یک لیوان دمنوش هنگام رانندگی در سفر و یا زمانی که برای تماشای طبیعت توقف کرده اید تجربه ای فوق العاده است.

اگر شما هم طرفدار نوشیدن دمنوش هستید، می توانید هنگام سفر به راحتی دمنوش مورد علاقه تان را درست کنید و نوش جان کنید.

تیرینک با یک پک دمنوش کوچک با هر طعم و مزه ای که بخواهید و یک جا دمنوشی که بتوانید به سرعت دمنوش خود را درون آن بریزید و در آب جوش قرار دهید تا دم بکشد کار شما را آسان کرده است.

  • قهوه دانه ساتی و گرایندر

شاید شما هم دوست داشته باشید هنگامی که در سفر هستید و یا هر زمانی که از منزلتان دور هستید قهوه تان را تازه تازه دم کنید و حتی از آسیاب کردن آن هم لذت ببرید!

ولی شاید فکر کنید این کار در سفر زمان بر و یا سخت باشد! اما نگران نباشید اگر دانه قهوه ساتی و گرایندر هریو را همراه خودتان ببرید نه تنها برای داشتن یک فنجان قهوه به دردسر نمی افتید بلکه از قدم اول تهیه قهوه که آسیاب کردن آن می باشد تا لحظه ای که قهوه تان دم بکشد و نوش جان کنید لذت خواهید برد.

دانه ها ی تازه قهوه ساتی را درون آسیاب هریو بریزید و با هر درجا ای که می خواهید آسیاب کنید.

  • تراول ماگ Alfi

زمانی که بخواهید برای مدت کوتاهی سفر کنید و نخواهید وسایل زیاد و سنگین همراه خود ببرید اما حاضر نباشید از نوشیدنی مورد علاقه تان در طول راه بگذرید ما به شما تراول ماگ های الفی را پیشنهاد می کنیم. به خاطر حمل آسان و خوش دست بودن آن ها می توانید در هر کجا که هستید خواه در سفر و یا حتی خودروی شخصیتان آن را همراه داشته باشید.این تراول ماگ ها فقط مخصوص نگهداری قهوه یا چای نیست بلکه برای هر نوشیدنی ای که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید.

  • قهوه ساز Cafflano

زمانی که در سفر هستید هم می توانید به آسانی یک فنجان قهوه دلچسب و خوشمزه داشته باشید.

باید در نظر داشته باشید برای این کار وسیله ای را انتخاب کنید که هم جای کمی به خود اختصاص دهد و هم حمل آن آسان باشد!

قهوه ساز Cafflano همه جوره به صرفه است زیرا تمامی وسایلی که برای تهیه یک فنجان قهوه خوشمزه لازم است مانند (فیلتر، گرایندر) را همراه خود دارد و نیازی نیست این وسایل را بصورت جداگانه خریداری کنیم.

  • اسپرسو ساز  Wacaco

این مهم نیست که شما برای چه مدت قصد سفر کردن دارید بلکه مسئله ی وزن و اندازه وسایلی که همراه خود می برید بسیار مهم تر است. اگر بخواهید یک فنجان اسپرسو عالی و بی نظیر داشته باشید و در هر کجایی که هستید از طعم آن لذت ببرید ما به شما اسپرسو ساز دستی Wacaco  را پیشنهاد می کنیم.

Wacaco  متفاوت ترین و کم جا ترین اسپرسو ساز دستی می باشد که شما بدون نیاز به برق در هر زمان و هر کجا که هستید می توانید اسپرسو خودتان را تهیه کنید.


تیرینک در اینستاگرام

نظر بگذارید