سوزاندن چربی اطراف شکم با چای دارچین و عسل

آیا می خواهید شکم خود را با استفاده از یک روش طبیعی کوچک کرده و از شر چربیهای آن خلاص شوید؟ مصرف روزانه چای دارچین و عسل شما را به هدفتان می رساند. سوزاندن چربی اطراف شکم با چای دارچین و عسل میتواند به این مورد کمک کند.
هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید، حتماً باید از یک رژیم مناسب به همراه ورزش پیروی کنید. خوشبختانه روشهای خانگی زیادی هستند که اگر با رژیم خود همراه کنید، در روند کاهش وزن موفق تر خواهید بود. استفاده از چای دارچین و عسل یکی از همین روشهای موثر است که موجب از بین رفتن چربیهای سرسخت شکم می شود. چربی شکم یکی از مهمترین عوامل در بیماریهای قلبی، دیابت و برخی از سرطانهاست. در نتیجه با سوزاندن این چربیها از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. با مجله تیرینک همراه باشید.

دارچین و عسل و چربی سوزی

چای دارچین چگونه تأثیر می گذارد؟

عسل و دارچین دارای خواص پزشکی زیادی هستند. دارچین خاصیت ضد میکروبی و ضد انگل دارد. این ماده حاوی آنتی اکسیدانهایی است که به جهات مختلف برای بدن مفیدند. این ادویه می تواند فشار خون و کلسترول را کاهش و متابولیسم را افزایش داده و عملکرد انسولین را بهتر کند. در نتیجه تمام این عوامل، فرد شروع به کاهش وزن می کند. علاوه بر این دارچین احساس سیر بودن در فرد ایجاد کرده و مانع پرخوری می شود.
عسل ماده ای مملو از مواد معدنی و ویتامینهاست. عسل هورمونهای اشتها را سرکوب می کند. آنتی اکسیدانهای عسل برای سلامت بدن بسیار مفیدند. به همین دلیل از عسل در درمان عفونت سوختگیها، و زخمها نیز استفاده می شود. عسل نیز متابولیسم را افزایش می دهد و در نتیجه یک چربی سوز قوی است. مصرف عسل سطح تری گلیسیرید، کلسترول و وزن بدن را کاهش می دهد.

چربی سوزی دارچین و عسل

روش تهیه چای دارچین و عسل

  • آب را بجوشانید.
  • ½ قاشق چایخوری پودر دارچین را به 1 فنجان آب جوش اضافه کرده و بگذارید سرد شود.
  • 1 قاشق چایخوری عسل به محلول آب و دارچین اضافه کنید (عسل طبیعی و ترجیحاً ارگانیک) و خوب بهم بزنید.
  • ا قاشق چایخوری عسل 21 کالری دارد و 1 قاشق چایخوری دارچین دارای فقط 6 کالری است.

زمان استفاده از چای دارچین و عسل برای کاهش وزن

صبح: نیم ساعت قبل از صرف صبحانه 1 فنجان چای دارچین و عسل بنوشید. این چای نه تنها موجب لاغری می شود، بلکه انرژی مورد نیاز بدن تا وقت ناهار را هم تأمین می کند.
بین غذا: نوشیدن 1 فنجان از این چای میان دو وعده غذایی، اشتها را کم کرده و مانع استفاده از تنقلات و اسنکها میان دو وعده می شود.
قبل از ورزش اروبیک: مصرف این چای قبل از ورزش موجب افزایش انرژی می شود و در ادامه به سوزاندن چربی کمک میکند.
قبل از خواب: یک فنجان از این چای قبل از خوابیدن موجب گوارش آسانتر و بهتر شده و متابولیسم را در طول شب بیشتر می کند.

 

همچنین برای خرید دارچین با کیفیت میتوانید از فروشگاه تیرینک استفاده نمایید.


منبع timesnownews
نظر بگذارید