دیتاکس چیست؟

ما از دیتاکس برای خارج کرن سموم از بدن استفاده می کنیم. اگر شما هم از غذا های فست فودی و نا سالم زیاد استفاده می کنید دیتاکس رو بهتون پیشنهاد می کنیم. دیتاکس واتر یا همان آب سم زدا که به تازگی باب شده است به روش های مختلف و با میوه های مختلف قابل درست کردن است. اولین و مهم ترین نقش دیتاکس واتر سم زدایی بدن می باشد که با اضافه کردن انواع میوه ها و سبزیجات آب را خوش طعم و جذاب می کنیم و همین کار باعث می شود مقدار آبی که روزانه می نوشیم هم افزایش پیدا کند.اگر می خواهید دیتاکستان را شیرین میل کنید می توانید یک قاشق عسل هم به آن اضافه کرده و نوش جان کنید.

  • دیتاکس برای افراد سالم هم مفید بوده و حس تازگی و نشاط رو برای شما به ارمغان می آورد.

در درست کردن دیتاکس سعی کنید حتما از میوه های تازه و آب تصفیه شده استفاده کنید و اگر آب تصفیه شده در دسترستان نبود از آب جوشیده شده ای که با محیط هم دما شده استفاده کنید.

 

  • دیتاکس برای افرادی که دیابت دارند و کم خون هستند نیز بسیار مفید و موثر است.

رسپی پیشنهادی برای دیتاکس:

لیمو-خیار-نعنا

لیمو می تواند سموم بدن را به خوبی دفع کند و نعنا هم به هضم آسان تر غذا کمک کند و خیار هم خاصیت ضد التهاب و عفونت دارد.اگر بخواهید می توانید زنجبیل که همانند یک مسکن قوی برای بدن عمل می کند را هم به آن اضافه کنید

تمامی موارد را با هم مخلوط کنید و سپس آب بریزید و اجازه دهید مواد شما چند ساعت در آب بماند. پس از 1 تا 2 ساعت دیتاکس شما آماده است.

هندوانه-رزماری

هندوانه خرد شده و رزماری را با هم مخلوط می کنیم و بعد از 1 تا 2 ساعت آماده است. این دیتاکس آب رسانی بسیار قوی برای طراوت و شادابی پوست شما می باشد.


کانال تلگرام تیرینک

نظر بگذارید