کدام شکلات برای قهوه تان مناسب تر است؟

اکثر ما به شکلات علاقه خاصی داریم و بهتر از هر کسی می دانیم که اگر با قهوه ای که می نوشیم همخوانی نداشته باشد چگونه می تواند طعم هر دو را خراب کند.

برای اینکه بتوانیم هم از طعم شکلاتها و هم از طعم قهوه لذت ببریم باید که با کارشناس هر کدام و حتی یک باریستای ماهر مشورت کنیم. شکلات و قهوه به طور طبیعی با یکدیگر همخوانی دارند. اگر مهمان دارید اسپرسو بهترین نوع قهوه ای است که می توانید با آن از مهمانان خود پذیرائی کنید.

کدام شکلاتها برای انواع قهوه مناسب تر است؟

اسپرسوی کلمبیایی

اگر از قهوه اسپرسوی کلمبیایی استفاده می کنید، بدانید بهترین شکلات نوع تلخ 70 درصدی است. طعم بارز شکلات تلخ با طعم شکلاتی و مغز مانند قهوه بسیار هماهنگی دارد.

قهوه سوماترایی

اگر از قهوه سوماترایی استفاده می کنید، بهترین نوع آن، نوع تلخ 53 درصدی است که شیرین باشد. از سوی دیگر طعم کم میوه ای شکلاتها با حالت اسیدی قهوه طعم مطبوعی ایجاد می کند که پیش از غذا بسیار اشتها آور است.

شیرینی شکلاتها با تم ادویه ای و بارز این قهوه ترکیب خوبی به وجود می آورد. شما می توانید قهوه سوماترایی خود را با فرنچ پرس دم کنید.

قهوه کلاسیک و یا آمریکانو

اگر دستگاه اسپرسو ساز دارید می توانید نوع کلاسیک و یا آمریکانوی این قهوه را در خانه تهیه کنید و با شکلات میل کنید. هیچ چیزی دلچسب تر از نوشیدن یک فنجان شیر قهوه با یک تکه شکلات نیست.

قهوه اتیوپیایی

یک شیر قهوه تهیه شده از قهوه اتیوپیایی طعم گل، پاکیزگی و مرکبات دارد. این قهوه با یک تکه شکلات 35 درصد کاکائو بسیار مطبوع و خوشمزه می شود. طعم میوه ای، اسیدی و گل مانند آنها پیچیدگی خاصی ایجاد می کند که بسیار خوشمزه است.

اگر از اروپرس استفاده می کنید سعی کنید که یک قهوه قوی تهیه کنید که با اضافه شدن شیر رقیق نشود. اگر از اسپرسو ساز استفاده می کنید بهتر است که یک لاته، کاپوچینو ویا فلت وایت تهیه کنید.


تیرینک در اینستاگرام

نظر بگذارید