آب بخورید و لاغرشوید

چربی سوزی با آب

امروزه چاقی یکی از بزرگترین معضلات ما است و همه ی ما به دنبال یک راه حل ساده و معجزه آسا برای لاغری می گردیم. تنها راه حل علمی و معقول برای لاغر شدن این است که میزان کالری مصرفی شما بیشتر از مقداری که دریافت می کنید باشد. یکی از مهم ترین نکات برای حفظ سلامتی و رژیم لاغری نوشیدن آب است. ما در این مقاله چندین نکته ی کاربردی از نوشیدن آب که باعث لاغری شما می شود را می نویسیم.

 

  • نوشیدن 8 لیوان آب در روزعلاوه بر هضم کردن غذا مواد زائد بیشتری را از بدنتان دفع می کند. بدون دریافت آب کافی مواد دفعی و زائد در بدن شما جمع می شود در نتیجه باعث اضافه وزن شما می شود. نوشیدن آب متابولیسم بدن را افزایش می دهد و شما کالری بیشتری می سوزانید.
  • آب هیچگونه کالری ندارد و اگر بدن آن را دریافت نکند بافت های چربی سفت می شوند و به راحتی از بین نمی روند.
  • با نوشیدن آب دیگر نیاز به نوشیدنی های مصنوعی و شکر دار که کالری زیادی به بدن شما می رسانند نخواهید داشت

 

  • نوشیدن آب کافی در طول روز باعث جلوگیری از اشتهای کاذب شما می شود. لذا سعی کنید 15 دقیقه قبل از خوردن غذا یک لیوان آب بنوشید.

 

  • آب باعث می شود که کبد کار خود را به بهترین شکل انجام دهد و باعث می شود چربی های بدن شما بشکند و با نوشیدن آب از بدنتان خارج شود برخی میوه ها هم منبع خوبی برای تامین آب هستند بنا بر این سعی کنید علاوه بر نوشیدن آب از میوه های تازه به خصوص مرکبات هم استفاده کنید.

نوشیدن آب در آقایان میزان متابولیسم بدن را افزایش می دهد و در خانم ها ذخایر قندی را سریع می شکند

  • نا گفته نماند که آب به تنهایی نمی تواند عمل چربی سوزی و لاغری را انجام دهد بلکه باید در کنار آن از رژیم غذایی مناسب و ورزش هم غافل نبود.

تیرینک در اینستاگرام

نظر بگذارید